Regulamin

ZAMÓWIENIA

§1

Sklep Vairatka Handmade jest prowadzony przez firmę: Vairatka Handmade Agata Blicharz NIP 5631101799 REGON 061686174, z siedzibą w Chełmie 22-100, ul. Wolności 7/68.

§2

Warunkiem przyjęcia i realizacji zamówienia jest prawidłowe złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem sklepu internetowego oraz zaksięgowana płatność. W przypadku personalizowanych zaproszeń niezbędne jest również wypełnienie i przesłanie formularza z danymi oraz akceptacja nadesłanych projektów. Zamówienie mogą składać tylko osoby pełnoletnie.

§3

Zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24h/dobę, realizowane są zaś wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.

Termin realizacji podany jest przy konkretnym produkcie i jest to maksymalny termin realizacji (dotyczy to czasu DO momentu WYSŁANIA produktu). Do tego czasu należy doliczyć czas przeznaczony na wysyłkę (PP list polecony priorytet – ok. 2-4 dni roboczych, Kurier 48 – do 3 dni roboczych, kurier DPD do 2 dni roboczych, paczkomat ok.2- 3 dni roboczych). Firma Vairatka Handmade nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z błędnie podanych danych adresowych, błędnie wybranej formy przesyłki oraz winy przewoźnika. Reklamacje wynikłe z opóźnienia w doręczeniu przesyłki mogą być składane przez klienta u przewoźnika (PP, DPD lub Inpost) w terminach podanych u przewoźnika (pomagamy w dopełnieniu formalności). 

PŁATNOŚCI

§5

Wszystkie zamówienia realizowane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku. Nie wysyłam produktów „za pobraniem”. Płatność można uregulować poprzez przelew tradycyjny na konto nr 88 1940 1076 6500 5031 0000 0000, płatność on-line PayU lub PayPal (apblicharz@interia.pl).

W przypadku dokonywania płatności walutowej przez PayPal kwota do zapłaty zostanie przeliczona na PLN wg aktualnego kursu ogłoszonego przez NBP.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon sprzedaży lub faktura (bez VAT), jeśli klient zaznaczył taką opcję podczas składania zamówienia. 

§6

W przypadku odbioru osobistego, Klient płaci wyłącznie kwotę równą wartości zamówienia bez kosztów dostawy. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po uprzednim umówieniu się na konkretny termin.

§7

W przypadku dostawy towaru poprzez wysyłkę, Klient wpłaca na rachunek bankowy kwotę równą wartości zamówienia + koszt przesyłki. Całkowity koszt zamówienia nalicza się w koszyku po wybraniu formy przesyłki.

Koszt przesyłki ujęte są w §10 .

§8

Z uwagi na spersonalizowaną formę produktów, nie wysyłam paczek za pobraniem (płatnych przy odbiorze).

§9

Realizacja w trybie przyspieszonym – ustalana jest indywidualnie przed zakupieniem produktów. Zamówienie jest wówczas realizowane poza godzinami pracy, dlatego wiąże się z dopłatą 20% wartości zamówienia (koszty przesyłki nie ulegają zmianie).

DOSTAWA

§10

Koszty przesyłki ponosi klient.

 KOSZT WYSYŁKI:
– 13,00 zł – Kurier48 PP

– 16,50 zł – paczkomat InPost

– 20,00 zł – przesyłka kurierska DPD 

– 11,00 zł – Paczka Orlen

§11

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatu InPost lub firmy kurierskiej (InPost lub DPD).

§12

Koszt przesyłki jest kwotą brutto i zawiera koszty pakowania towaru (wszystkie przesyłki zabezpieczane są odpowiednio przed uszkodzeniem).

§13

W chwili odbioru paczki należy sprawdzić jej zawartość. Jeśli zawartość przesyłki jest uszkodzona, podstawą do zgłaszania reklamacji jest spisanie protokołu szkody. W przypadku braku spisanego protokołu w chwili odbioru paczki reklamacje nie będą uwzględniane.

W przypadku otrzymania uszkodzonej w transporcie przesyłki – proszę o niezwłoczny kontakt!!! Pomogę dopełnić formalności. 

§14

Realizuję zamówienia na terenie całego kraju oraz Europy. Koszty przesyłki widoczne są w koszyku zamówienia (naliczają się automatycznie).

ODBIÓR OSOBISTY

§15

Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w pracowni przy ul. Wolności 7/68 w Chełmie – po uprzednim umówieniu telefonicznym.

§16

Wszystkie zamówienia, włącznie z odbieranymi osobiście, należy wcześniej opłacić przelewem na wskazany numer bankowy. W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest płatność gotówką w pracowni – po uprzednim ustaleniu indywidualnym.

§17

Po przygotowaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość mailową w celu uzgodnienia dogodnego terminu odbioru zamówienia.

§18

Klient odbierając towar, potwierdza jego zgodność z zamówieniem.

REKLAMACJE

§19

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego Klient musi poinformować sklep drogą e-mail w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Po tym czasie reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. Ponadto w przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesyłki w transporcie, Klient musi posiadać protokół szkody, spisany w obecności kuriera, a w przypadku przesyłki paczkomatowej – spisany w najbliższym oddziale lub Punkcie Obsługi Klienta InPost

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@vairatka.pl lub telefonicznie: 506971133. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

§20

W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne (do 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia) ustalamy z Państwem szczegóły dotyczące zwrotu wadliwego towaru. Dopiero wtedy Klient odsyła zamówienie na swój koszt, który w późniejszym etapie reklamacji, jeśli zostanie uznana, zostanie zwrócony Klientowi (do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie). Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

§21

W chwili uznania reklamacji do 14 dni roboczych produkt zostanie odesłany do Klienta w stanie prawidłowym, w jakim został zamówiony podczas składania zamówienia bądź zwrócona zostanie kwota jego zakupu łącznie z przesyłką (kwota widoczna na paragonie lub fakturze). Wraz z odesłanym towarem lub kwotą zostaną zwrócone koszty przesyłki, jakie poniósł klient w chwili odsyłania wadliwego zamówienia (do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie).

§22

Klient ma prawo zwrotu towaru w terminie do 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy kupna, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawarcia umowy kupna/sprzedaży na odległość. Prawo zwrotu nie dotyczy towarów wykonanych pod indywidualne zamówienia (towar został wykonany/zadrukowany według wskazówek kupującego).

§23

Zwrotu należy dokonać na adres pracowni na swój koszt. Przesyłki wysłane na nasz koszt lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje kupujący. Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym od otrzymanego (w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, kompletny i nieużywany), odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy kupna. W przypadku niespełnienia wszystkich powyższych wymogów zwrot nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Klienta.

 §24

Zwroty uszkodzone podczas przesyłki uznajemy jako zwrot uszkodzonego towaru i nie będą uznawane. Wówczas Klient musi ubiegać się o odszkodowanie do firmy dostarczającej paczkę.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§25

Informacje znajdujące się na stronie Vairatka Handmade nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Wszystkie materiały prezentowane na stronie mają jedynie charakter informacyjny. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna wybranego towaru. Umowa kupna-sprzedaży zawarta jest dopiero w momencie wydania towaru kupującemu, a wpłacona kwota na poczet zamówienia do tego czasu traktowana jest jako zaliczka.

§26

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają odpowiednio zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 1997 r. Nr 133, poz. 883).

§27

Kolory sprzedawanych produktów ze względu na różne ustawienia monitora mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych barw. Zastrzegam sobie również prawo do minimalnych różnic między produktem na zdjęciu, a gotowym wyrobem ze względu na fakt, że jest to w większości przypadków wyrób ręczny. Reklamacje z tych powodów nie są uwzględniane.

§28

Wzory, zdjęcia oraz opisy oferowanych przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlega ochronie zgodnie z ustawa z dn. 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dn. 08.06.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr. 47 poz. 211).

§29

Wszystkie wzory z oferty są chronione prawami autorskimi, powielanie ich w części lub całości jest zakazane.

§30

BEZPIECZEŃSTWO

Administratorem danych osobowych jest firma Vairatka Handmade.

Dane osobowe podawane podczas rejestracji zamówienia będą gromadzone i przetwarzane przez firmę Vairatka Handmade wyłącznie w celu realizacji zamówień zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom. Zgodnie z w/w ustawą kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich korekty lub usunięcia.

§32

Integralną częścią regulaminu są wszystkie informacje oraz instrukcje zawarte na moich stronach, przesyłane w korespondencji bądź udzielane telefonicznie.

§33

Zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w opisanym regulaminie, które będą obowiązywały od chwili umieszczenia ich na tej stronie

§34

Zastrzegam sobie prawo do wykorzystania zdjęć zrealizowanych zamówień w naszym portfolio i w celach promocyjnych (z ukryciem danych osobowych, zdjęć i wizerunków oraz innych informacji osobistych klienta).

§35

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) pragnę poinformować, że administratorem danych jest

firma Vairatka Handmade, Agata Blicharz, ul. Wolności 7/68, 22-100 Chełm.

Dane osobowe przetwarzane są celem:

1. zawarcia umowy sprzedaży/świadczenia usług i realizowania jej warunków

2. wypełnieniem obowiązków związanych z płaceniem podatków, w tym z prowadzeniem i przechowywaniem ksiąg podatkowych i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz przechowywaniem dowodów księgowych. Podstawą prawną przetwarzania danych są obowiązki prawne wynikające z przepisów podatkowych (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych) oraz z przepisów o rachunkowości (ustawa o rachunkowości).

3. prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług oraz prowadzenia analizy dotyczącej sprzedaży i korzystania z usług.

4. ochrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z umową – jeżeli powstanie spór dotyczący umowy sprzedaży.

W przypadku zawarcia umowy dane osobowe będą przetwarzane w okresie wykonywania umowy sprzedaży, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy.

Państwa dane osobowe zawarte w dokumentacji podatkowej lub księgowej będę przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości.

Państwa dane będą udostępniane firmom świadczącym usługi transportowe (Poczta Polska, InPost, DPD, aPaczka) tylko i wyłącznie w celu nadania paczki / listu, oraz operatorom płatności (PayU, PayPal, przelew tradycyjny) w celu zrealizowania płatności.

Przysługuje Państwu pełne prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania danych przez administratora, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z przeczytaniem i akceptacją powyższego regulaminu.