Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak w magazynie – możliwe, że był to jedyny egzemplarz. Jeżeli jednak jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj mi znać poprzez email: sklep@vairatka.pl lub telefonicznie: 506971133 – zobaczę co da się zrobić!
- 1 w magazynie – jeden jedyny egzemplarz, warto się pospieszyć z zakupem!
- Dostępny na zamówienie – produkt wykonany od zera specjalnie dla Ciebie – w celu uzgodnienia szczegółów skontaktuj się z nami drogą email: sklep@vairatka.pl lub telefonicznie: 506971133
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Realizacja Twojego zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu płatności za nie – tak szybko jak to możliwe. Czas realizacji, jak i termin wysyłki zależą natomiast od rodzaju wybranego produktu (gotowy do wysyłki/na zamówienie).
Termin wysyłki wynika z:
- dostępności produktów (czas ten podany jest przy każdym produkcie – produkty dostępne OD RĘKI wysyłane są zazwyczaj następnego dnia roboczego od zaksięgowania płatności, w przeciwieństwie do produktów NA ZAMÓWIENIE – przy każdym takim produkcie podany jest orientacyjny czas realizacji)
- wybranej formy płatności (płatność tradycyjnym przelewem widoczna jest znacznie później niż płatność PayU i PayPal).
Natomiast czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i gabarytu zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska – DPD
- paczkomat InPost
- poczta polska – Pocztex
- Orlen Paczka
- odbiór osobisty.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od ilości produktów, ich gabarytów oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. Jeżeli koszt dostawy w koszyku wyliczył się automatycznie podejrzanie wysoko (dotyczy to głównie wysyłek zagranicznych) – koniecznie skontaktuj się z nami przed dokonaniem opłaty! Sprawdzimy i policzymy faktyczny koszt ręcznie!
W cenie przesyłki jest też opakowanie wysyłkowe produktu. Staramy się pakować nasze produkty na tyle ekologicznie, na ile to możliwe (czasem używamy opakowań z odzysku, możecie też znaleźć elementy z odzysku jako wypełnienie paczki). Zawsze paczki i zawartość zapakowana jest tak, by maksymalnie zabezpieczyć zawartość (a więc folijka zabezpieczająca produkt, folia bąbelkowa lub inny wypełniacz chroniący przez zgnieceniem, solidny karton, mocna taśma klejąca). W okresach zwiększonej wilgotności niektóre paczki zabezpieczone są dodatkowo folią stretch.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line PayU)
- PayPal.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Wolności 7/68 , 22-100 Chełm. Orientacyjne godziny pracy pracowni znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Przed wizytą w pracowni koniecznie skontaktuj się ze mną telefonicznie – nie zawsze jestem na miejscu!!!
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Do zakupionych produktów otrzymasz paragon lub na żądanie – rachunek bez VAT (nie jestem płatnikiem VATu). Jeśli chcesz otrzymać rachunek, koniecznie zaznacz ten fakt w czasie składania zamówienia! Nie ma możliwości wystawienia rachunku do paragonu.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie utworzenia przesyłki modyfikacja jest już niemożliwa.
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 506971133.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 506971133.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Jeśli masz zainstalowaną aplikację InPost – nr Twojej przesyłki pojawi się właśnie tam.
W razie jakichkolwiek problemów z namierzeniem przesyłki – skontaktuj się ze mną jak najszybciej!
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 506971133.
Innym sposobem jest spisanie w obecności kuriera protokołu z opisem uszkodzenia, który będzie podstawą do dochodzenia odszkodowania od firmy kurierskiej. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu – jeśli nie został spisany protokół uszkodzenia.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Wyjątkiem są produkty personalizowane, wykonane na specjalne zamówienie kupującego. Personalizowany towar pełnowartościowy nie podlega zwrotowi.